A legjobb beszállító a következőhöz küldő szolgáltatások

Törökország, Istanbul
... azonnal. Digitális Marketing Szolgáltatások • Grafikai Tervezés • Webdesign & Fejlesztés • WordPress Szolgáltatások • Keresőoptimalizálás (SEO) • Közösségi Média Tervezés & Menedzsment • E-Mail Marketing • Analitika & Jelentéskészítés • Digitális Hirdetés Menedzsment • Tartalom Marketing • Online Hírnév Menedzsment • Digitális PR • Egyéb Digitális Szolgáltatások Marketing & Értékesítési Eszközök • Bonduo Tömeges E-Mail Küldő Platform • Bonduo Ajánlatkérő Rendszer • Bonduo B2B2C (Viszonteladó) Panel IT Szolgáltatások • IT Infrastruktúra Szolgáltatás • Hosting Csomagok • Felhő Szerver • Mail Szerver...
Portfólió (3)

Termékek küldő szolgáltatások (2)

Telefonakquise

Telefonakquise

Schluss mit Kaltakquise: Vorqualifizierte, kaufbereite B2B-Leads ab morgen in Ihrem Kalender! Stellen Sie sich vor, Ihr Vertrieb bekommt täglich exklusive Termine mit den entscheidenden Köpfen Ihrer Zielgruppe – ganz ohne Akquise-Stress. Wir liefern Ihnen qualifizierte Verkaufschancen direkt auf dem Silbertablett, damit Sie sich nur noch auf den erfolgreichen Abschluss konzentrieren.
ISO 14001 Tanúsítvány - ISO 14001 Környezeti Minőségi Tanúsítvány

ISO 14001 Tanúsítvány - ISO 14001 Környezeti Minőségi Tanúsítvány

KALİTÜRK® olarak sizlere sunduğumuz Çevre Yönetim Belgesi ISO 14000 bir ürün standardı değil sistem standardıdır ve ne üretildiğinden ziyade, nasıl üretildiği ile ilgilenir. Çevre performansının izlenmesi ve sürekli iyileştirilmesi temeline dayanır. Çevre faktörlerine ilişkin olarak ilgili mevzuat ve kanunlar tarafından tanımlanmış koşullara uymayı şart koşar. Genel tanımlamalarına yer vererek ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemini (ÇYS yada İngilizce ismi ile EMS) tanımlayacak olursak; 1.Çevre Yönetim Sistemi, organizasyonun çevresel yükümlülüklerini yerine getirmek amacıyla yürüttüğü sürekli planlanma, uygulama, gözden geçirme ve geliştirme faaliyetleri çevrimidir. 1.1.Çevresel performans, ilgili tarafların görüşlerini ve çıkarlarını dikkate almaz. Bu nedenle, iyileştirme fırsatları, sadece olumsuz çevresel etkilerin azaltılması konumundan organizasyonların faaliyet ve davranışları üzerinde eğitimin ve toplumsal katılımın etkilerinin de dahil edilmesine doğru genişlemektedir.